O zi din viața mea… cu provocări îndelungate

sleeping-on-sofa-wrapped-in-gettyimagesA.m. 6:00 Când dorm îmi place tăcerea și îmi place să visez frumos, dar nah ce să-i faci, uneori ești trezit mai devreme decât te aștepți… Ar trebui să fie 6 dimineața… Știu asta, nu după ceasul meu care e setat pentru ora 8:00, ci după zdrăngănitul din difuzor… sau nu! e zgomotul produs de vibrația mașinii de spălat care crește în intensitate, semn că ciclul de spălare al rufelor vecinilor de la 4 este aproape complet…

A.m. 6:30 Încă sunt în pat… încerc să readorm… îmi aranjez perna sub cap, doar de ea am nevoie să mă odihnesc încă puțin, dar n-am nicio șansă, vecinul meu are doar 1 an, dă din picioare și strigă tare și lung … Nu știu cum e să ai copii, dar uite învăț azi prima lecție: Copii mici pot fi deranjați de orice lucru cât de mărunt, prin urmare nu te aștepta să se liniștească cu una cu două! Poate i-o fi sete sau foame micuțului, nu știu, nu e treaba mea, dar gândul ăsta mă ridică instant în picioare pentru că mi se face poftă de o ciocolată caldă lângă câțiva biscuiți cu cereale și fructe! Întotdeauna îmi încep dimineața cu mâncatul biscuiților sau batoanelor cu cereale.

biscuiti (2)

A.m. 7:00 În timp ce pregătesc micul dejun, butonez telefonul pentru a răspunde la mesaje. Cele mai multe sunt cu felicitări pentru reușita de la licență! Tot ce e bun se termină repede… Ieri eram încă student și așteptam emoționat în fața facultății rezultatele examenului, azi sunt absolvent…

absolvireA.m. 8:00 Ei bine, acum am nevoie de câteva minute pentru un duș răcoritor, un deodorant pentru împrospătare, apoi un ultim control asupra bagajelor, să nu fi uitat ceva important, mai ales antiperspirantele,  le vreau cu mine, neapărat! La cât de multă mișcare am să fac pe ziua de azi, chiar am nevoie să fiu protejat!

Prefer deodorantele Rexona Men pentru că sunt extrem de eficiente. Pe lângă faptul că asigură 48 de ore de protecție antiperspirantă, oferă în plus un beneficiu unic – MotionSense System™ – microcapsule ce se activează la fiecare mișcare.

Fla San Marco avionA.m. 9:00 Mă grăbesc să ajung la aeroport! Cu traficul spre București, nu e de glumit! E puțin trecut de prânz și sunt deja în zbor spre Pisa… Uraaa! începe vacanța! În aeroport mă așteaptă unchiul și mătușa mea, ce bine e să ai rude prin străinătate. 🙂

P.m. 2:30 Parcă nu-mi vine să cred, dimineață ascultam cum se zdruncină tavanul cu mașina de spălat a vecinilor și plânsul micuțului, și doar la câteva ore distanță mă văd sprijinind turnul din Pisa! Și nu e vis!

IMG_1238P.m. 4:00 După un scurt tur prin Pisa, ne îndreptăm spre Florența! Ei bine, întregul oraș este o capodoperă, aici te simți pur și simplu conectat la artă și istoria artei. Este centrul ideal în care se regăsesc o mulțime de galerii de artă și muzee de o importanță majoră. Pe orice stradă treci ești surprins de  clădiri cu arhitectură impunătoare cu elemente arhitectonice Gotice și Renascentiste, sau de vreo grădină superbă  sau vreo frescă ascunsă a lui Leonardo da Vinci. Florența este locul absolut perfect pentru a trăi cele mai frumoase experiențe și pentru a încânta toate simțurile unui călător care iubește cultura. În timpul destinat vacanței, nu voi rata nicio ocazie să revin pentru a mă bucura de acest desăvârșit oraș.

FlorentaP.m. 7:00 Imaginați-vă cât de interesant este să poți merge într-un asemenea loc ca Florența, la un spectacol în aer liber, la un concurs de portrete sau desene 3D cu creta pe asfalt, sau de asemenea la o înghețată, la o degustare de vinuri și cocktailuri, desigur, la un prânz sau o cină gustoasă, și de ce nu, la un masaj cu aromoterapie, iar dacă te încumeți și la câteva exerciții de yoga și meditație, îți poți face ziua cu adevărat uimitoare, nu credeți?

This slideshow requires JavaScript.

P.m. 8:00 Suficient de norocoși pe ziua de azi, ne urcăm în mașina unchiului meu și ne îndreptăm către locuința lui din Rimini, un oraș-stațiune, ce se întinde pe fâșii kilometrice de plaje de nisip la malul Mării Adriatice, cu locuri de agrement, benzi istorice și multe hoteluri. Deși eram foarte obosit, nu am rezistat unei scurte plimbări cu vaporașul… mai ales că antipersipantul meu a făcut față cu brio provocării…

Pe vaporasP.m. 11:00 Gata! Am ajuns de unde am plecat… adică în duș, normal! și doar la câțiva pași de pat, ce dor îmi era de-o pernă moale.
Wow! Nu mică mi-a fost mirarea să descopăr că Daniela și Tedy aveau deja pe măsuța toaletei câte-o “aromă” antiperspirantă Rexona! Hmm… se pare că microcapsulele cu parfurm ajung la toți cei care iubesc prospețimea îndelungată. Un motiv în plus pentru și mai multă mișcare!

P.m. 11:50 Pe cât a fost de plină ziua de azi, pe atât de provocatoare se anunță și celelate zile rămase de vacanță binemeritată în Italia. Abia aștept să mă bucur de ele, mai ales că antiperspirantele Rexona, mă vor ajuta să fac faţă provocărilor fiecărei zile!

Mâine vă dau din nou întâlnire pe plaja din Rimini, unde să ne burăm împreună de soare, puțin bronz și ceva distracție. Bineînțeles, cine dorește, că e gratis! este așteptat la o bălăceală pe cinste în Adriatică. Nu contează dacă ai sau nu deprinderi de bun înotător, intrarea în mare este foarte lină, iar apa are adâncime mică pe zeci de metri spre larg, oricine se poate încumeta să facă o baie bună.

Pe semne că italienii sunt deja îndrăgostiți de stilul de viață activ, spun asta pentru că în Rimini nu prea văd oameni fără biciclete. Prin urmare, invit iubitorii de mișcare, să vină spre plajă pe două roți! Personal, nu îmi este teamă să fac mișcare devreme ce folosesc un antiperspirant căruia îi place să fie la fel de activ ca și mine! Vă aștept, la intrare în parc, aici, pe bancă și nu uitați folosiți întotdeauna antiperspirante cu prospețime îndelungată, merită să fiți pregătiți oricând pentru orice provocare din viață! 🙂

This slideshow requires JavaScript.

Iar dacă mai este cineva care nu a aflat de antiperspirantele cu prospețime de durată, trebuie să știți că:
• Rexona este primul antiperspirant din lume care conține microcapsule activate de mișcare și îți asigură protecție eficientă și senzație de prospețime pe parcursul întregii zile.
• Pentru că susține un stil de viață activ, Rexona a creat MotionSense, o tehnologie inovatoare, cu microcapsule, ce se activează la fiecare mișcare.
• Cu cât faci mai multă mișcare, cu atât se eliberează mai multă prospețime. Microcapsulele cu parfum se sparg la fiecare mișcare pe care o faci, pentru ca tu să te bucuri de o senzație de prospețime îndelungată. Oricare ar fi pasiunea ta și orice ți-ai dori să realizezi, Rexona, cu tehnologia unică MotionSense, te ajută să faci faţă provocărilor fiecărei zile.

O campanie susținută de BlogalInitiative.ro

2 comments

  1. Rexona pt femei, Stress control are mirosul cel mai proaspat!

    1. Iar cel pentru bărbați, e proaspăt
      doar pentru bărbați 🙂

      Mulțumesc B.I. pentru premiu http://blogalinitiative.ro/castigatori-campanie-cum-arata-o-zi-din-viata-ta.html

Leave a Reply

